РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419043<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гірний О. І. 
Ефективність системи освіти. Принцип когерентності / О. І. Гірний // Постметодика. - 2011. - № 2. - С. 2-8. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Порушено проблему ефективності системи освіти з точки зору ступеня "когерентності" (узгодженості) її змісту із змістом позаформальної (неформальної та інформальної) освіти, яка досі залишається практично не дослідженою. Цю проблему розглянуто у контексті концепції "реально-ідеального простору освітнього спілкування", сформульованої російським філософом Ф. Михайловим, а також усвідомленого в 1960-х рр. феномена "прихованої програми". У якості методологічного підходу дані концепції в зарубіжній (російській і польській) науці розвиваються у відношенні до освітнього середовища школи, не виходячи за межі системи формальної освіти. Ширше застосування цих концепцій - до освітнього простору країни загалом, що охоплює систему формальної та позаформальної (інформальної та неформальної) освіти - дозволяє показати низку причин втрати системою освіти в Україні своєї ефективності у період суспільно-політичної трансформації.

Обговорена проблема эффективности системы образования с точки зрения степени "когерентности" (согласованности) его содержания с содержанием неформального и информального образования, которая до сих пор остается практически не исследованной. Эта проблема рассмотрена в контексте концепции "реально-идеального пространства образовательного общения", сформулированной русским философом Ф. Михайловым, а также осознанного в 1960-х гг. феномена "скрытой программы". В качестве методологического подхода эти концепции в зарубежной (российской и польской) науке развиваются в отношении образовательной среды школы, не выходя за пределы системы формального образования. Широкое применение этих концепций - до образовательного пространства страны вцелом, охватывающее систему формального, информального и неформального образования - позволяет показать ряд причин потери системой образования в Украине своей эффективности в период общественно-политической трансформации.

Negotiated the problem of effectiveness of the education system in terms of the degree of "coherence" (consistency) of its contents with the contents of non-formal and informal education, which remains virtually unexplored. This issue is discussed in the context of the concept of real-ideal space of educational communication, stated Russian philosopher Felix Mikhailov, and conscious in the 60s of last century, the phenomenon of "hidden agenda". As a methodological approach, these concepts in a foreign (Russian and Polish) science developed in the educational environment of the school, not going outside the formal education system. Broad application of these concepts - to the educational environment in the country as a whole, covering the formal, informal and non-formal education - can show a number of reasons for the loss of the education system in Ukraine, its effectiveness during the socio-political transformation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в06 + Ч34(4УКР)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського