Удовиченко І. В. Підвищення кваліфікації вчителів і робота з обдарованими учнями / І. В. Удовиченко // Постметодика. - 2011. - № 3. - С. 22-27. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Висвітлено особливості підготовки та підтримки вчителів, які працюють з обдарованою учнівською молоддю, на сучасному етапі розвитку освіти. Розглянуто трактування понять «обдарованість», «здібність», «талановитість», «геніальність» різними науковцями та наведено визначення цих понять у інтерпретації автора. Охарактеризовано діяльність Сумського обласного інституту післядипломної освіти з підвищення кваліфікації та перепідготовки педагогічних працівників, зокрема за напрямом організації роботи із талановитою учнівською молоддю. Розкрито специфічність самоосвіти та становлення вчителів за означеним напрямом. Наведено схему організаційно-функціональної моделі методичної роботи з педагогами Сумської області та схему традиційних форм роботи з педагогами за тематичним напрямом. Приділено увагу невирішеним питанням щодо підтримки вчителів, які працюють з обдарованою молоддю. Освещены особенности подготовки и поддержки учителей, работающих с одаренной учащейся молодежью, на современном этапе развития образования. Рассмотрены трактовки понятий «одаренность», «способность», «талантливость», «гениальность» различными учеными и приведены определения этих понятий в интерпретации автора. Охарактеризована деятельность Сумского областного института последипломного образования по повышению квалификации и переподготовки педагогических работников, в частности по организации работы сталантливой учащейся молодежью. Раскрыта специфичность самообразования и становления учителей по указанному направлению. Приведена схема организационно-функциональной модели методической работы с педагогами Сумской области и схема традиционных форм работы с педагогами по тематическому направлению. Уделено внимание нерешенным вопросам поддержки учителей, работающих с одаренной молодежью. In the article on the base of definition of conceptions "capable", "gifted", "talented" the peculiarities of training, raising the level of professional skills of Sumy region teachers; progress of youth, specificity of self-education and formation of teachers in the definite direction; problematic questions as for support of teachers working with talented youth are shown. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР-4СУМ)78 + Ч421.220
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|