РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419064<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Федій О. А. 
Запровадження естетотерапії у професійну діяльність педагогів / О. А. Федій // Постметодика. - 2011. - № 3. - С. 28-31. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено загальні принципи педагогічного проектування естетотерапії у професійну діяльність педагогів. Сформульовано концептуальні основи цього багатовекторного явища та розроблено загальні підходи до проектування та конструювання процесу підвищення кваліфікації у Сумському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти. Ідею проектування естетотерапії у професійну діяльність педагогів розглянуто у двовимірному плані: естетотерапія як самодостатній предмет педагогічного проектування і як об’єкт проектування на технологічному та процесуальному рівнях. Зауважено, що поетапна реалізація проектування естетотерапії у професійну діяльність педагога неможлива без урахування функціонально-процесуальних засад підготовки педагогів до естетотерапевтичної діяльності.

Исследованы общие принципы педагогического проектирования эстетотерапии в профессиональную деятельность педагогов. Сформулированы концептуальные основы этого многовекторного явления и разработаны общие подходы к проектированию и конструированию процесса повышения квалификации в Сумском областном институте последипломного педагогического образования. Идея проектирования эстетотерапии в профессиональную деятельность педагогов рассмотрена в двумерном плане: эстетотерапия как самодостаточный предмет педагогического проектирования и как объект проектирования на технологическом и процессуальном уровнях. Отмечено, что поэтапная реализация проектирования эстетотерапии в профессиональную деятельность педагога невозможна без учета функционально-процессуальных основ подготовки педагогов к эстетотерапевтической деятельности.

Author has considered the idea of aestetotherapy projecting into the teachers' professional activity in the dual context: as the new phenomena and self sufficient object of the pedagogical projecting and as its object - on the technological and procedural levels.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч421.355

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського