РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419071<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Клепко С. Ф. 
Едукологічні репрезентації знань: моделі освіти і дидактика / С. Ф. Клепко // Постметодика. - 2011. - № 4. - С. 2-12. - Бібліогр.: 47 назв. - укp.

Охарактеризовано термін „едукологія” – наука про освіту. Встановлено потенціал освітніх моделей та педагогічних і дидактичних теорій як сучасних рефлексивних форм репрезентації знань. Проаналізовано модельний напрям педагогічного знання, перспективи інтеграції дидактики з педагогічною психологією, лінгвістикою, методологією. Переосмислено та упорядковано за ступенем програмності такі основні елементи освітнього поля як „освітні політики”, „філософія освіти”, „парадигма освіти”, „моделі освіти”, „дидактичне знання”. Окреслено основні проблеми та перешкоди оптимальної репрезентації знань в освітньому просторі.

Охарактеризован термин "эдукология" - наука об образовании. Установлен потенциал образовательных моделей и педагогических и дидактических теорий как современных рефлексивных форм репрезентации знаний. Проанализировано модельное направление педагогического знания, перспективы интеграции дидактики с педагогической психологией, лингвистикой, методологией. Переосмыслены и упорядочены по степени программности следующие основные элементы образовательного поля: "образовательные политики", "философия образования", "парадигма образования", "модели образования", "дидактическое знание". Определены основные проблемы и препятствия оптимальной репрезентации знаний в образовательном пространстве.

Characterize the term "Education science" - the science of education. Installed capacity of educational models and pedagogical and didactic theories as modern forms of representation of reflexive knowledge. Model analyzed the direction of pedagogical knowledge, the prospects for integration with didactic educational psychology, linguistics, and methodology. Rethought and ordered according to the degree of software following key elements of the educational field, "Educational Policy", "Philosophy of Education", "paradigm of education", "model of education," "didactic knowledge". The main problems and obstacles optimal knowledge representation in the educational space.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського