![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419207<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Тимків Ю. Психологічна інтерпретація діалогу як методу розвитку національної самосвідомості старшокласників / Ю. Тимків // Нова пед. думка. - 2007. - Спец. вип. - С. 54-57. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Наведено психологічну аргументацію діалогу як пріоритетного методу розвитку національної свідомості молоді. Зроблено висновок, що пріоритетність діалогу як методу у розвитку національної самосвідомості старшокласників визначається його психічною природовідповідністю, функціональною спрямованістю на розвиток особистісної рефлексії. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.132.3 + Ч421.352.13
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|