Мартинюк В. Стимулювання навчально-пізнавальної діяльності студентів засобом інтерактивного проекту / В. Мартинюк // Нова пед. думка. - 2007. - № 4. - С. 110-113. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Ідентифіковано термінологічне поняття "інтерактивний проект". Акцентовано увагу на групах мотиваційно-ротаційного проектування, а саме, поняття, ознака, характерні риси, стимули участі студентів у групі, системний характер роботи у групі. Розглянуто стимулятори, які доцільно застосовувати на формувальному етапі групової динаміки. Окреслено роль, завдання і методи роботи викладача на докомунікативному та комунікативному етапах моделювання проекту. Розкрито зовнішній та внутрішній модуси інтеракції. Визначено переваги використання інтерактивного проекту у навчанні. Виділено педагогічні фактори стимулювання активної роботи молоді в інтерактивному проекті. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|