Сардига О. Типи та види педагогічної оцінки в історії початкової школи України (20-ті - 30-ті роки XX століття) / О. Сардига // Нова пед. думка. - 2007. - № 3. - С. 9-11. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Виявлено особливості принципів, видів, типів і форм педагогічного оцінювання, що були властиві для початкової школи в Україні у 20 - 30-ті рр. XX ст. Акцентовано увагу на певній розгалуженості контрольно-оціночного компонента навчально-виховного процесу. Констатовано, що перевірка знань учнів завжди була, є і буде важливою складовою навчального процесу. Выявлены особенности принципов, видов, типов и форм педагогической оценки, свойственным начальной школе в Украине в 20 - 30-е гг. XX ст. Акцентировано внимание на определенной дифференциации контрольно-оценочного компонента учебно-воспитательного процесса. Констатирован факт, что проверка знаний всегда была, есть и будет важной составляющей учебного процесса. The article deals with the features of principles, kinds, types and forms of the pedagogical estimation, peculiar to an elementary school in Ukraine in 20 - 30th years of XX century. The attention is stressed on the certain differentiation of a estimated component of teaching and educational process. The fact is ascertained, that examination always was, is and will be the important component of educational process. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)61 + Ч421.221.28
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|