Пастушенко В. Актуальні проблеми та психолого-педагогічні орієнтири гуманізації системи освіти / В. Пастушенко // Нова пед. думка. - 2008. - № 3. - С. 44-46. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.
Проаналізовано основні аспекти та психолого-педагогічні концепції в ситуації гуманізації освітнього процесу в Україні. Розглянуто проблеми концептуальних підходів до визначення сутності людини та гуманітарної системи освіти, соціокультурної переорієнтації освітньої системи у контексті нових підходів до розгляду взаємовідношень людини і суспільства. Визначено провідні компоненти гуманізації системи освіти - орієнтація на ціннісно-розумовий і морально-етичний зміст навчання та її національна спрямованість.
Шифр НБУВ: Ж22868Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"