Бордюк В. Внутрішньоінтенційна спрямованість у науково-дослідницькій роботі як фактор професійного самовизначення старшокласників / В. Бордюк, М. Бордюк // Нова пед. думка. - 2008. - № 2. - С. 74-78. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Охарактеризовано проблему самовизначення і самореалізації старшокласників на сучасному етапі, необхідність створення умов для формування життєтворчої особистості, спрямованої на саморозвиток і розвиток суспільства. Розкрито зміст поняття "внутрішня інтенція" як внутрішнього переконання, зорієнтованого на певну мету. Обгрунтовано необхідність спрямування учня на автентичне (унікальне) існування. Наголошено, що залучення учнів у науково-дослідну роботу сприяє прояву в них основних особистісних детермінант, зокрема, професійному самовизначенню старшокласників. Запропоновано програму підготовки старшокласників до свідомого вибору професії, яку було впроваджено у педагогічному ліцеї при Рівненському державному гуманітарному університеті, результати чого дозволяють стверджувати про її ефективність. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.268 + Ч421.331.3 + Ч421.351.6
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|