РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419281<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Чухрай З. 
Впровадження рівневої диференціації навчання математики через застосування завдань на дослідження / З. Чухрай, О. Чашечникова // Нова пед. думка. - 2008. - № 3. - С. 75-78. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Продемонстровано можливості застосування завдань на дослідження у процесі диференційованого навчання математики студентів та учнів, які не мають високого рівня навчальних досягнень. Зроблено висновок, що використання рівневої диференціації навчання математики в середній та вищій школі сприяє отриманню досвіду дослідницької діяльності, незалежно від рівня навченості.

Продемонстрированы возможности применения заданий на исследование в процессе дифференцированного обучения математике студентов и учеников, которые не имеют высокого уровня достижений в учебе. Сделан вывод, что использование уровневой дифференциации в обучении математике в средней и высшей школе способствует получению опыта исследовательской деятельности, независимо от уровня знаний.

This article proposes the ways of differential studying of mathematics in secondary and high schools.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського