Чухрай З. Впровадження рівневої диференціації навчання математики через застосування завдань на дослідження / З. Чухрай, О. Чашечникова // Нова пед. думка. - 2008. - № 3. - С. 75-78. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Продемонстровано можливості застосування завдань на дослідження у процесі диференційованого навчання математики студентів та учнів, які не мають високого рівня навчальних досягнень. Зроблено висновок, що використання рівневої диференціації навчання математики в середній та вищій школі сприяє отриманню досвіду дослідницької діяльності, незалежно від рівня навченості. Продемонстрированы возможности применения заданий на исследование в процессе дифференцированного обучения математике студентов и учеников, которые не имеют высокого уровня достижений в учебе. Сделан вывод, что использование уровневой дифференциации в обучении математике в средней и высшей школе способствует получению опыта исследовательской деятельности, независимо от уровня знаний. This article proposes the ways of differential studying of mathematics in secondary and high schools. Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|