Боровець М. Індивідуальне спілкування як один із методів організації навчального процесу у вищій школі за кредитно-модульної системи / М. Боровець // Нова пед. думка. - 2008. - № 2. - С. 79-81. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Досліджено впровадження безпосереднього індивідуального спілкування (диспутів, бесід) під час проведення у ВНЗ семінарських занять з суспільно-гуманітарних дисциплін. Обгрунтовано цінність диспуту: він дає можливість студенту висловлювати та обстоювати свої думки, мобілізує активність учасників, допомагає розширити знання, оперувати фактами, говорити грамотно. Розглянуто особливості бесіди у визначенні її мети, підготовці викладачем запитань, відборі фактичного матеріалу. Зазначено, що бесіда допомагає активізувати роботу студентів та вдосконалює майстерність викладача. Наведено практичні рекомендації щодо підготовки та проведення диспуту та бесіди. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.14
Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|