Стельмашук Ж. Комплексний аналіз тексту як засіб розвитку мовленнєвої компетенції учнів початкових класів / Ж. Стельмашук // Нова пед. думка. - 2008. - № 3. - С. 47-48. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.Обгрунтовано актуальність добору засобів і методик вивчення початкового курсу рідної мови, які сприяють розвитку мовленнєвої компетенції учнів початкових класів. Викладено матеріали дослідження щодо застосування комплексного аналізу тексту (системи різноманітних завдань у їх взаємозв'язку) в процесі формування й удосконалення мовленнєвої компетенції молодших школярів під час вивчення розділу "Звуки і букви" у II класі. Акцентовано увагу що, ефективне формування мовленнєвої компетенції, основні уміння якої є засобами усвідомлення й осмислення знань, можливе лише за умови інтегрування різних видів мовленнєвої діяльності в тісній взаємодії з мовними одиницями. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-911.33
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|