Авдєєва І. Освітній простір як умова соціалізації / І. Авдєєва, Л. Михайлюк // Нова пед. думка. - 2008. - № 2. - С. 3-5. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Розкрито підходи до розуміння сутності соціалізації. Визначено поняття освітнього простору. Розкрито п'ять компонентів, з яких складається освітній простір. Підкреслено, що функціональну природу освітнього простору визначає педагогічна взаємодія. Акцентовано увагу на тому, що у сприйнятті особистості, яка актуалізується, освітній простір фокусується на рівні конкретної освітньої ситуації. Зроблено висновок, що освітній простір не прямо вибудовує задані параметри соціалізації особистості дитини, а організовує педагогічно збагачений спосіб життя дорослих. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314 + Ч30 в + Ю952.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|