Люлька І. Особливості використання експонатів шкільного музею в процесі викладання історії / І. Люлька // Нова пед. думка. - 2008. - № 3. - С. 107-110. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.Проаналізовано досвід використання музейних експонатів на уроках історії та охарактеризовано варіанти підходів до класифікації методів роботи. Підкреслено, що навчально-виховна робота шкільних музеїв спрямована на формування гармонійної, соціально активної особистості, на її моральне, етичне виховання, поглиблення інформованості, освіченості. Висвітлено особливості використання фондів шкільних музеїв на уроках історії: специфічність навчально-виховного потенціалу та педагогічного впливу музеїв на різні вікові групи визначення тематики, форм і методів навчально-виховної діяльності музеїв. Індекс рубрикатора НБУВ: Т.р(4УКР) + Ч774(4УКР)76
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|