Кравчук В. Виховання духовно-моральних якостей у теоретичній спадщині В.О.Сухомлинського / В. Кравчук, М. Селецька, Л. Федорович, І. Данчук // Нова пед. думка. - 2008. - Спец. вип. - С. 67-72. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Розглянуто одну з фундаментальних проблем етики, філософії, педагогіки та психології - проблему виховання моральних цінностей у школярів за сучасних умов на основі теоретичної і практичної спадщини В. О. Сухомлинського. Обгрунтовано практичну необхідність гуманних взаємин між вихователем та дитиною, між самими дітьми, всіма учасниками виховного процесу в цілому. Доведено, що найцінніше у дитини - це її індивідуальність, неповторність внутрішнього світу, здібностей, потенціальних можливостей. Висвітлено важливі правила, норми поведінки, в яких розкривається "азбука моральної культури". Підкреслено, що велике значення у вихованні особистості має формування у дитини духовності, яка є мірилом її людської цінності, суспільної значущості. Проаналізовано стосунки сім'ї і школи у системі виховання. Висвітлено проблеми формування творчої особистості молодшого школяра засобами слова, вірою у сили і можливості дитини. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|