Чайковська А. Виховання музично-співочих навичок у шкільному вокальному ансамблі / А. Чайковська // Нова пед. думка. - 2009. - № 1. - С. 114-116. - укp.Запропоновано методику й умови вироблення співочих навичок в учасників вокального ансамблю (ВА). Визначено основні принципи колективної вокальної роботи та переваги, що їх дає учням участь у шкільному ВА. Розглянуто питання голосоутворення, формування тембру голосу. Наведено рекомендації до вироблення правильних навичок вокальної техніки в ВА (співочого дихання, невимушеного звукоутворення, дикції, артикуляції, правильної атаки звуку тощо), підготовки кантилен та репертуару ВА. Акцентовано увагу на запам'ятовуванні мелодії та тексту, що є найнебезпечнішим моментом для голосу, тому розучування від початку необхідно проводити як повноцінну вокально-художню роботу, на виразному впевненому ілюструванні пісні самим вчителем. Рекомендовано у шкільному ВА починати з двоголосних, краще народних пісень. Підсумовано, що до поняття культури вокальної мови повинні входити приємний тембр голосу і чиста інтонація, виразна артикуляція і чітка дикція, орфоепічно вірна вимова слів і вірне музичне фразування мелодії й тексту, вдумливе трактування самого твору та донесення його до слухача за допомогою вокальних засобів художньої виразності. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.2 р(4УКР)2 + Щ731.042 + Ч421.385.35
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|