РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419391<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Завальнюк В. 
Вільне виховання в освітньо-педагогічній концепції Н.-Л. Цинцендорфа / В. Завальнюк // Нова пед. думка. - 2009. - № 1. - С. 14-17. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Досліджено принципи вільного виховання у педагогічній концепції Н.-Л. Цинцендорфа - одного з найвідоміших педагогів-християн XVIII ст., вагомим внеском якого стало поширення ідей морально-християнського виховання у заснованих ним навчально-виховних інституціях. Зазначено, що, за Н.-Л. Цинцендорфом, надмірне вимагання від дітей послуху створює "недієздатних індивідуумів", що лосновним принципом у вихованні дітей має бути вільне, благородне, дбайливе ставлення до них, надання "кредиту довіри" тощо. Підсумовано, що навчально-виховний процес має сприяти досягненню дитиною самостійності, навчити мислити, аналізувати, робити висновки та приймати адекватні рішення, він має бути звільненим від вимоги сліпого послуху, послух повинен стати виразом дитячої довіри дорослим і бути самостійно обраною свідомою позицією.

Исследованы принципы свободного воспитания в педагогической концепции Н.-Л. Цинцендорфа - одного из самых известных педагогов-христиан XVIII в., весомым вкладом которого стало распространение идей морально-христианского воспитания в основанных им учебно-воспитательных учреждениях. Указано, что, по Н.-Л. Цинцендорфу, чрезмерное требование от детей послушания создает "недееспособных индивидуумов", что "основным принципом в воспитании детей должно быть свободное, благородное, бережное отношение к ним, предоставление кредита доверия". Подытожено, что учебно-воспитательный процесс должен способствовать достижению ребенком самостоятельности, научить мыслить, анализировать, делать выводы и принимать адекватные решения, ребенок должен быть свободным от требования слепого послушания, послушание должно стать выражением детского доверия взрослым и быть самостоятельно избранной сознательной позицией.

The principles of free education in teaching the concept N.-L. Tsintsendorf - one of the most famous teachers of Christians in the XVIII., a major contribution was the dissemination of ideas of moral and Christian education based in their teaching andeducational institutions. Indicated that, on N.-L.Tsintsendorf, excessive demand obedience from their children creates a "failed individual" and that "the basic principle in the education of children should be free, generous, caring attitude, providing a credit of trust" that must free the educational process of training of because the children - not puppets, and live God's creations, and the process of their education should be free spiritual act. Conclude that the educational process should promote the child's self-reliancelearn to think, analyze, draw conclusions and make appropriate decisions, he must be free from the demands of blind obedience, obedience must be an expression of confidence in adults and children to be self-consciously chosen position.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4НІМ)433-25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського