Гурнік Л. Гуманно-особистісний вимір у сучасному дошкільному навчальному закладі / Л. Гурнік // Нова пед. думка. - 2010. - № 1. - С. 105-108. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Теоретично обгрунтовано гуманно-особистісний підхід до організації навчально-виховного процесу в сучасному освітньому закладі, зокрема, у дошкільному навчальному закладі (ДНЗ). Розглянуто науково-методичний проект "Дитячий садок сьогодення", розроблений кафедрою корекційної освіти Рівненського ОІППО відповідно до стрижневих принципів гуманно-особистісного підходу в сучасному освітньому закладі (принципи творчої діяльності, самодіяльності та самостійності, демократизації, гуманізації, психологізації, індивідуалізації та диференціації). Указано на те, що основним завданням сучасної освіти є забезпечення компетентного ставлення особистості до життя, допомога дитині у знаходженні смислу життя шляхом створення умов для фізичного, психічного, духовного та соціального розвитку. Висвітлено концептуальні засади проекту "Дитячого садка сьогодення". Теоретически обоснован гуманно-личностный подход к организации учебно-воспитательного процесса в современном образовательном учреждении, в частности, в дошкольном учебном заведении (ДНЗ). Представлен научно-методический проект "Детский сад настоящего", разработанный кафедрой коррекционного образования Ровенского ОИППО согласно стержневым принципам гуманно-личностного подхода в современном образовательном учреждении (принципы творческой деятельности, самодеятельности и самостоятельности, демократизации, гуманизации, психологизации, индивидуализации и дифференциации). Указано на то, что основной задачей современного образования является обеспечение компетентного отношения личности к жизни, помощь ребенку в нахождении смысла жизни путем создания условий для физического, психического, духовного и социального развития. Освещены концептуальные основы проекта "Детский сад сегодняшнего дня". The article presents theoretical justification humane and personal approach to the educational process in modern institutions, particularly in pre-school. Presented by the scientific and methodical project "Kindergarten present". Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.32
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|