РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419405<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гурнік Л. 
Гуманно-особистісний вимір у сучасному дошкільному навчальному закладі / Л. Гурнік // Нова пед. думка. - 2010. - № 1. - С. 105-108. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Теоретично обгрунтовано гуманно-особистісний підхід до організації навчально-виховного процесу в сучасному освітньому закладі, зокрема, у дошкільному навчальному закладі (ДНЗ). Розглянуто науково-методичний проект "Дитячий садок сьогодення", розроблений кафедрою корекційної освіти Рівненського ОІППО відповідно до стрижневих принципів гуманно-особистісного підходу в сучасному освітньому закладі (принципи творчої діяльності, самодіяльності та самостійності, демократизації, гуманізації, психологізації, індивідуалізації та диференціації). Указано на те, що основним завданням сучасної освіти є забезпечення компетентного ставлення особистості до життя, допомога дитині у знаходженні смислу життя шляхом створення умов для фізичного, психічного, духовного та соціального розвитку. Висвітлено концептуальні засади проекту "Дитячого садка сьогодення".

Теоретически обоснован гуманно-личностный подход к организации учебно-воспитательного процесса в современном образовательном учреждении, в частности, в дошкольном учебном заведении (ДНЗ). Представлен научно-методический проект "Детский сад настоящего", разработанный кафедрой коррекционного образования Ровенского ОИППО согласно стержневым принципам гуманно-личностного подхода в современном образовательном учреждении (принципы творческой деятельности, самодеятельности и самостоятельности, демократизации, гуманизации, психологизации, индивидуализации и дифференциации). Указано на то, что основной задачей современного образования является обеспечение компетентного отношения личности к жизни, помощь ребенку в нахождении смысла жизни путем создания условий для физического, психического, духовного и социального развития. Освещены концептуальные основы проекта "Детский сад сегодняшнего дня".

The article presents theoretical justification humane and personal approach to the educational process in modern institutions, particularly in pre-school. Presented by the scientific and methodical project "Kindergarten present".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського