РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419427<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кузьмінська О. 
Забезпечення умов набуття професійної компетентності педагогів в умовах інформаційного суспільства / О. Кузьмінська // Нова пед. думка. - 2010. - № 2. - С. 107-110. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено загальні підходи та досвід використання в Національному університеті біоресурсів і природокористування України (НУБП), Київ, дистанційних технологій підвищення кваліфікації педагогічних працівників, а також доступності та якості освіти в цілому. Відзначено, що реалізацію розробленої у НУБП моделі на практиці забезпечує інноваційний тип навчання, що складається з двох підходів: компенсаторного (забезпечується наявністю нових засобів подання інформації та способами доступу до неї) та дистанційного (базується на комп'ютерних мережах, дозволяє частково зняти когнітивну, навчальну та інші проблеми). Виділено особливості педагогіки мережевих спільнот: навчання визначається інструментами й об'єктами, якими користується студент, середовищем, в якому відбувається продукування нових знань, навчання відбувається через обмін знаннями, де початківці поступово стають експертами завдяки активній практичній діяльності.

Освещены общие подходы и опыт использования в Национальном университете биоресурсов и природопользования Украины (НУБП), Киев, дистанционных технологий повышения квалификации педагогических работников, а также доступности и качества образования в целом. Отмечено, что реализация разработанной в НУБП модели на практике обеспечивает инновационный тип обучения, состоящий из двух подходов: компенсаторного (обеспечивается наличием новых средств представления информации и способами доступа к ней) и дистанционного (базируется на компьютерных сетях, позволяет частично снять когнитивную, учебную и другие проблемы). Выделены особенности педагогики сетевых сообществ: обучение определяется инструментами и объектами, которыми пользуется студент, средой, в которой происходит продуцирование новых знаний, обучение происходит через обмен знаниями, где начинающие постепенно становятся экспертами благодаря активной практической деятельности.

This article discusses the development of a continuity of studying in postgraduate education of teachers. The article deals with general approaches of use of the distance technologies having the purpose to graduate acquisition of professional competence of teachers in an information society and increasing of availability and quality of education resources and social services are given.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського