РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419436<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Андрійчук О. 
Змістовне наповнення поняття "Педагогічне оцінювання": функціональний підхід / О. Андрійчук // Нова пед. думка. - 2008. - № 4. - С. 88-90. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито зміст поняття "педагогічне оцінювання" для подальшого його використання в повсякденній педагогічній практиці. З'ясовано, що педагогічне оцінювання - це низка процесів, які використовуються для визначення того, що учень знає, розуміє та вміє. Зазначено, що ці процеси тісно пов'язані з навчанням і здійснити їх можливо лише через процедуру вимірювання, яка включає в себе визначення методу вимірювання, вибір інструменту вимірювання, здійснення процедури вимірювання та оцінювання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського