Андрійчук О. Змістовне наповнення поняття "Педагогічне оцінювання": функціональний підхід / О. Андрійчук // Нова пед. думка. - 2008. - № 4. - С. 88-90. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Розкрито зміст поняття "педагогічне оцінювання" для подальшого його використання в повсякденній педагогічній практиці. З'ясовано, що педагогічне оцінювання - це низка процесів, які використовуються для визначення того, що учень знає, розуміє та вміє. Зазначено, що ці процеси тісно пов'язані з навчанням і здійснити їх можливо лише через процедуру вимірювання, яка включає в себе визначення методу вимірювання, вибір інструменту вимірювання, здійснення процедури вимірювання та оцінювання. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.28
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|