Назаревич В. Інноваційні підходи до теоретичного знання / В. Назаревич, П. Бабійчук // Нова пед. думка. - 2009. - № 1. - С. 31-34. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Висвітлено одну з універсальних моделей для формування методологічних знань у студентів - модель реалізації інноваційних підходів (МРІП) до роботи студентів з теоретичним матеріалом, яка визначає опрацювання теорії у навчальному процесі за алгоритмами виконання завдань. Зазначено, що підбір ефективних методів контролю (індивідуальних і групових) є обов'язковим структурним компонентом МРІП. Підсумовано, що використання МРІП створює умови для вироблення ефективної системи опанування теоретичного матеріалу (конструювання навчального змісту на основі вироблення закономірностей навчальної діяльності; формування оптимальної дії контролю і самоконтролю, пошук шляхів ефективного використання виконаних студентами завдань). Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|