Плиска Ю. Класифікація компетенцій у контексті культури вчителя / Ю. Плиска // Нова пед. думка. - 2009. - № 1. - С. 7-11. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.Наведено класифікацію вчительських компетенцій, які аналізуються в науковій літературі та скеровуються до майбутнього, прагнучи передбачити вчительські компетенції у ХХІ ст. Зазначено, що автори (розглянуто праці польських і вітчизняних науковців і вчителів) пропонують класифікацію компетенцій за групами (від двох і більше), автори все частіше звертають увагу на культурні компетенції (морально-практичні), які розглянуто як сукупність здібностей, що визначають культурну поведінку людини, також актуальними визнано компетенції в галузі інформаційних технологій. Акцентовано увагу на тому, що учитель реалізує програму багато- і міжкультурної освіти, тобто на компетенціях, які допоможуть у міжкультурній комунікації, в поведінці, пов'язаній зі збереженням тотожності та толерантності. Підсумовано, що компетентний вчитель - це фахівець у галузі освіти і творча особистість, яка володіє знаннями й удосконалює власні педагогічні уміння, репрезентує глибоке почуття відповідальності та динамічну життєву позицію. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|