РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419459<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Павлюк Т. 
Комп'ютерні програми та ігри в дошкільному навчальному закладі, їх класифікація / Т. Павлюк // Нова пед. думка. - 2009. - № 4. - С. 95-97. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Обгрунтовано доцільність використання комп'ютерних програм та ігор у дошкільному навчальному закладі. Зазначено, що граючись у комп'ютерні ігри, діти краще розвиваються, набагато легше опановують різні навчальні дисципліни, розпізнають предмети, а також що комп'ютер розширює уявлення дитини про навколишній світ, розвиває мислення, уяву, мовлення, збагачує словниковий запас тощо. За результатами аналізу найбільш популярних комп'ютерних ігор, що можуть бути цікавими та корисними для дітей старшого дошкільного віку, ігри класифіковано за метою (розвивальні, навчальні, діагнозувальні, розважальні), за інтерфейсом (рольові, нерольові), за жанром гри (адвентурні, стратегії, аркади, стимулятори, логічні, 3D-action, азартні), за кількістю гравців (одиночні, групові). Підсумовано, що застосування в практиці дитячого садка навчальних і розвивальних програм допомагає дитині виконувати різноманітні завдання, контролювати, аналізувати свої дії, виправляти помилки.

Обоснована целесообразность использования компьютерных программ и игр в дошкольном учебном заведении. Указано, что, играя в компьютерные игры, дети лучше развиваются, намного легче осваивают различные учебные дисциплины, распознают предметы и т.п., что компьютер расширяет представления ребенка об окружающем мире, развивает мышление, воображение, речь, обогащает словарный запас и т.д. По результатам анализа наиболее популярных компьютерных игр, которые могут быть интересными и полезными для детей старшего дошкольного возраста, игры классифицированы по целям (развивающие, обучающие, диагностические, развлекательные), по интерфейсу (ролевые, неролевые), по жанру игры (адвентурные, стратегии, аркады, стимуляторы, логические, 3D-action, азартные), по количеству игроков (одиночные, групповые). Подытожено, что применение в практике детского сада учебных и развивающих программ помогает ребенку выполнять разнообразные задания, контролировать, анализировать свои действия, исправлять ошибки.

The article is devoted the problem of application of the computer programs and games in the pedagogical process of preschool educational establishments. The more frequent all utilized classifications of the computer programs are resulted classifications of the computer programs are resulted, their generation is carried out.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.384

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського