РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419461<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Савчук Л. 
Компетентісний підхід у підвищенні кваліфікації педагогів до запровадження інклюзивної моделі навчання дітей з особливими освітніми потребами / Л. Савчук // Нова пед. думка. - 2010. - № 1. - С. 98-101. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проведено теоретичний аналіз поняття "професійна компетентність" щодо вчителів, які навчають дітей з особливими освітніми потребами (ДООП). Відзначено, що формування нової філософії ставлення до ДООП знаходиться на перехресті різних поглядів педагогів, психологів, лікарів та всього суспільства в цілому. За результатами аналізу анкетування вчителів початкових класів - слухачів курсів підвищення кваліфікації підсумовано, що варто запровадити спеціальну форму підготовки педагогів з формування в них психологічної готовності до навчання ДООП. Указано, що важливо не зламати, а вдосконалити вже сформовану систему, створити механізми взаємодії загальноосвітньої та спеціальної шкіл. Розкрито зміст моделі Британського проекту "GRASP", за якою проводяться тренінги на кафедрі корекційної освіти Рівненського ОІППО. Виведено професіограму вчителя, який працює за умов інтегрованого чи інклюзивного навчання. Запропоновано сформувати модель компетентності вчителя інклюзивної школи.

Представлен теоретический анализ понятия "профессиональная компетентность" в отношении учителей, обучающих детей с особыми образовательными потребностями (ДООП). Отмечено, что формирование новой философии отношения к ДООП находится на перекрестке различных точек зрения педагогов, психологов, врачей и всего общества в целом. По результатам анализа анкетирования учителей начальных классов - слушателей курсов повышения квалификации сделан вывод, что стоит ввести специальную форму подготовки педагогов по формированию у них психологической готовности к обучению ДООП. Указано, что важно не сломать, а усовершенствовать сложившуюся систему, создать механизмы взаимодействия общеобразовательной и специальной школ. Раскрыто содержание модели Британского проекта "GRASP", по которой проводятся тренинги на кафедре коррекционного образования Ровенского ОИППО. Разработана профессиограмма учителя, работающего в условиях интегрированного или инклюзивного обучения. Предложено сформировать модель компетентности учителя инклюзивной школы.

The article presents a theoretical analysis of the concept of "professional competence", the structure of psychological preparedness, and especially professional development of teachers who teach children with special educational needs. Submitted claims to teacherТs professiograme, who works in an integrated and inclusive education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського