Чернікова Л. Концептуальні підходи до формування ІКТ-компетентності учителя в системі післядипломної освіти / Л. Чернікова // Нова пед. думка. - 2008. - № 4. - С. 59-61. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Проаналізовано досвід підготовки і підвищення кваліфікації педагогічних кадрів в області інформаційних і комунікаційних технологій (ІКТ). Констатовано, що підготовка висококваліфікованих педагогічних кадрів, які володіють необхідним рівнем ІКТ стоїть на всіх рівнях державної системи педагогічної освіти, а також у ряді недержавних структур, що займаються підготовкою вчителів. Аргументовано, що формування ІКТ-компетентності вчителя у системі післядипломної педагогічної освіти може бути забезпечене за умов відповідності структури і змісту їх підготовки сучасним тенденціям розвитку інформатики. Визначено специфічні риси підвищення кваліфікації вчителя-предметника в сфері ІКТ та основні підходи до організації процесу формування ІКТ-компетентності. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч489.511.253
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|