РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419470<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Чернікова Л. 
Концептуальні підходи до формування ІКТ-компетентності учителя в системі післядипломної освіти / Л. Чернікова // Нова пед. думка. - 2008. - № 4. - С. 59-61. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано досвід підготовки і підвищення кваліфікації педагогічних кадрів в області інформаційних і комунікаційних технологій (ІКТ). Констатовано, що підготовка висококваліфікованих педагогічних кадрів, які володіють необхідним рівнем ІКТ стоїть на всіх рівнях державної системи педагогічної освіти, а також у ряді недержавних структур, що займаються підготовкою вчителів. Аргументовано, що формування ІКТ-компетентності вчителя у системі післядипломної педагогічної освіти може бути забезпечене за умов відповідності структури і змісту їх підготовки сучасним тенденціям розвитку інформатики. Визначено специфічні риси підвищення кваліфікації вчителя-предметника в сфері ІКТ та основні підходи до організації процесу формування ІКТ-компетентності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч489.511.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського