РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419478<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Даниленко Л. 
Лідерство і керівництво в управлінській діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу: сутність і проблеми / Л. Даниленко // Нова пед. думка. - 2010. - № 1. - С. 58-61. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано інноваційні управлінські функції, схарактеризовано типи сучасних ЗНЗ та види лідерства їх керівників. Визначено актуальність і важливість ситуативного лідерства та керівництва школою на сучасному етапі її розвитку. За результатами тестування слухачів курсів підвищення кваліфікації в Центральному інституті післядипломної педагогічної освіти працювати керівниками ЗНЗ продовжують фахівці з 20 - 25-річним досвідом управлінської діяльності, які недостатньо володіють сучасними управлінськими функціями (менеджерською, консультативною, прогностичною, представницькою, політико-дипломатичною, інформаційною, баченням стратегії та розвитку). Розкрито сутність ситуативного підходу щодо визначення ефективності управління за спрямуванням "гнучкість - контроль", фокусування "внутрішній фокус - зовнішній фокус". Розглянуто типи шкільних лідерів і зіставлено їх із типами ЗНЗ.

Проанализированы инновационные управленческие функции и на их основе охарактеризованы типы современных ОУЗ и виды лидерства их руководителей. Определена актуальность и важность ситуационного лидерства и руководства школой на современном этапе ее развития. По результатам тестирования слушателей курсов повышения квалификации в Центральном институте последипломного педагогического образования работать руководителями ОУЗ продолжают специалисты с 20 - 25-летним опытом управленческой деятельности, которые недостаточно владеют современными управленческими функциями (менеджерской, консультативной, прогностической, представительской, политико-дипломатической, информационной, видением стратегии и развития и т.п.). Раскрыта сущность ситуационного подхода к определению эффективности управления за направлением "гибкость - контроль", фокусировка "внутренний фокус - внешний фокус". Рассмотрены типы школьных лидеров и сравнены с типами ОУЗ.

Essence pf concepts "leadership" and "guidance" in the management of modern schools is exposed, the types of leadership which are instrumental in effective guidance are described and selected.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського