РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419492<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Доброскок І. 
Модель методичної системи підготовки фахівців із соціальної педагогіки в умовах вищого навчального закладу / І. Доброскок // Нова пед. думка. - 2010. - № 4. - С. 31-33. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Обгрунтовано зміст й організаційно-педагогічні умови неперервної підготовки магістрів із соціальної педагогіки (СП). Розроблено й описано методичні засади підготовки магістрів із СП. Відзначено, що під сукупністю взаємопов'язаних компонентів, необхідних для проектування індивідуальних якостей особистості студента, розуміють реалізацію навчально-виховних цілей соціальної педагогіки, спрямованої на формування нових якостей студента та розуміння методичної системи як моделі. Стверджується, що методика викладання СП - одна із визначальних проблем сьогодення, що особливості педагогічної діяльності значною мірою впливають на зміст інших компонентів методичної системи, з чого випливає, що тільки індивідуальний стиль викладача може забезпечити ефективність його професійної діяльності та результативність роботи у навчально-виховному процесі. Резюмовано, що з позиції методичного стилю педагога виділяються мотиваційний, структурно-змістовий, оцінний та результативний компоненти.

Обосновано содержание и организационно-педагогические условия непрерывной подготовки магистров по социальной педагогике (СП). Разработаны и описаны методические основы подготовки магистров по СП. Отмечено, что под совокупностью взаимосвязанных компонентов, необходимых для проектирования индивидуальных качеств личности студента, понимают реализацию учебно-воспитательных целей социальной педагогики, направленных на формирование новых качеств студента и понимание методической системы как модели. Утверждается, что методика преподавания СП - одна из главных проблем современности, что особенности педагогической деятельности в значительной мере влияют на содержание других компонентов методической системы, из чего следует, что только индивидуальный стиль преподавателя может обеспечить эффективность его профессиональной деятельности и результативность работы в учебно-воспитательном процессе. Резюмировано, что с позиции методического стиля педагога выделяются мотивационный, структурно-содержательный, оценочный и результативный компоненты.

The subject and organizational-pedagogical conditions of continuous preparation of masters of social pedagogic are theoretically proved; the methodological toolkit is developed and scientific recommendations about improvement of social formation of the future social workers are formulated in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського