Доброскок І. Модель методичної системи підготовки фахівців із соціальної педагогіки в умовах вищого навчального закладу / І. Доброскок // Нова пед. думка. - 2010. - № 4. - С. 31-33. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Обгрунтовано зміст й організаційно-педагогічні умови неперервної підготовки магістрів із соціальної педагогіки (СП). Розроблено й описано методичні засади підготовки магістрів із СП. Відзначено, що під сукупністю взаємопов'язаних компонентів, необхідних для проектування індивідуальних якостей особистості студента, розуміють реалізацію навчально-виховних цілей соціальної педагогіки, спрямованої на формування нових якостей студента та розуміння методичної системи як моделі. Стверджується, що методика викладання СП - одна із визначальних проблем сьогодення, що особливості педагогічної діяльності значною мірою впливають на зміст інших компонентів методичної системи, з чого випливає, що тільки індивідуальний стиль викладача може забезпечити ефективність його професійної діяльності та результативність роботи у навчально-виховному процесі. Резюмовано, що з позиції методичного стилю педагога виділяються мотиваційний, структурно-змістовий, оцінний та результативний компоненти. Обосновано содержание и организационно-педагогические условия непрерывной подготовки магистров по социальной педагогике (СП). Разработаны и описаны методические основы подготовки магистров по СП. Отмечено, что под совокупностью взаимосвязанных компонентов, необходимых для проектирования индивидуальных качеств личности студента, понимают реализацию учебно-воспитательных целей социальной педагогики, направленных на формирование новых качеств студента и понимание методической системы как модели. Утверждается, что методика преподавания СП - одна из главных проблем современности, что особенности педагогической деятельности в значительной мере влияют на содержание других компонентов методической системы, из чего следует, что только индивидуальный стиль преподавателя может обеспечить эффективность его профессиональной деятельности и результативность работы в учебно-воспитательном процессе. Резюмировано, что с позиции методического стиля педагога выделяются мотивационный, структурно-содержательный, оценочный и результативный компоненты. The subject and organizational-pedagogical conditions of continuous preparation of masters of social pedagogic are theoretically proved; the methodological toolkit is developed and scientific recommendations about improvement of social formation of the future social workers are formulated in the article. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|