РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419493<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Рідель Т. 
Модель мотивації до оволодіння іноземною мовою у немовному вузі / Т. Рідель // Нова пед. думка. - 2010. - № 3. - С. 77-80. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Висвітлено розробку оптимальної моделі мотивації до оволодіння іноземною мовою (ІМ) студентів немовного ВНЗ і визначення ролі у ній кожного з компонентів. Охарактеризовано компоненти авторської моделі, представленої на схемі (професійна мотивація, іншомовні здібності, інтерес до ІМ, спілкування, психологічний клімат у навчальній групі). На підставі проведеного дослідження стверджується, що структурний підхід до дослідження мотивації є достатньо продуктивним, що структура навчальної мотивації є комплексом спонук, з'єднаних певними відносинами, заснованими на супідрядності і ієрархічності залежно від їх значущості для особистості. Для продовження дослідження запропоновано наукову розробку окремих мотиваційних блоків (особливо професійної мотивації як одного з найважливіших компонентів мотивації до вивчення ІМ у немовному ВНЗ).

Освещены разработка оптимальной модели мотивации к овладению иностранным языком (ИМ) студентов неязыковых вузов и определение роли в ней каждого из компонентов. Охарактеризованы компоненты авторской модели, представленной на схеме (профессиональная мотивация, иноязычные способности, интерес к ИМ, общение, психологический климат в учебной группе). На основании проведенного исследования утверждается, что структурный подход к исследованию мотивации является достаточно продуктивным, что структура учебной мотивации является комплексом побуждений, соединенных определенными отношениями, основанными на соподчинении и иерархичности зависимости от их значимости для личности. Для продолжения исследования предложена научная разработка отдельных мотивационных блоков (особенно профессиональной мотивации как одного из важнейших компонентов мотивации к изучению ИМ в неязыковом вузе).

The model of the motivation to foreign language learning in non-linguistic higher educational establishments on the basis of scientific research of psychological literature analysis is given in the article. The description of all its elements is revealed, Communication is considered the principal element of the model. The effective formation of the motivation to foreign language learning is possible only via taking into account all the elements of the suggested model.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2 + Ю940.321.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського