РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419496<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Опольський І. 
Моніторинг розвитку освіти у загальноосвітньому навчальному закладі / І. Опольський // Нова пед. думка. - 2009. - № 4. - С. 32-37. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.

Проаналізовано проблему здійснення моніторингових досліджень в освіті. Теоретично обгрунтовано потребу здійснення моніторингу розвитку освіти в загальноосвітньому навчальному закладі (ЗНЗ) з метою підвищення результативності діяльності школи. Освітній моніторинг (ОМ) визначено як супроводжувальне відстеження й поточну регуляцію будь-якого процесу в освіті, як систему, що складається з показників, об'єднаних у стандарт, і постійного спостереження за цими показниками за станом та динамікою керованого об'єкта тощо. Запропоновано орієнтовний зразок для здійснення ОМ - базову кваліметричну модель розвитку загальної середньої освіти в ЗНЗ, основними параметрами якої є рівень забезпечення умов діяльності ЗНЗ (виділено 8 факторів) та результат освіти (показник самовизначення випускників на ринку праці), які корелюються коефіцієнтом вагомості. Зазначено, що особливістю даної моделі є можливість адаптації до кожної школи шляхом включення нормативних вимог місцевих органів управління до якості діяльностінавчальних закладів.

Проанализирована проблема осуществления мониторинговых исследований в образовании. Теоретически обоснована необходимость осуществления мониторинга развития образования в общеобразовательном учебном заведении (ОУЗ) с целью повышения результативности деятельности школы. Образовательный мониторинг (ОМ) определен как сопроводительное отслеживание и текущая регуляция любого процесса в образовании, как система, состоящая из показателей, объединенных в стандарт, и постоянное наблюдение по этим показателям за состоянием и динамикой управляемого объекта и т.д. Предложен ориентировочный образец для осуществления ОМ - базовая квалиметрическая модель развития общего среднего образования в ОУЗ, основными параметрами которой являются уровень обеспечения условий деятельности ОУЗ (состоит из 8 факторов) и результат образования (показатель самоопределения выпускников на рынке труда), которые коррелируются коэффициентом весомости. Указано, что особенностью данной модели является возможность адаптации к каждой школе путем включения нормативных требований местных органов управления к качеству деятельности учебных заведений.

In the article the problem of realization of monitoring researches is analyzed in education. The short state-of-the-art review of literary sources and practice on issue of research is given; the requirement of realization of monitoring of development of education is grounded in theory in general educational establishment with the purpose of increase of effectiveness of activity of school.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР) к8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського