РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419499<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Мельник Л. 
Мотиваційне забезпечення оволодіння інтерактивними технологіями студентами вищих учбових закладів / Л. Мельник // Нова пед. думка. - 2009. - № 3. - С. 45-46. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розкрито специфіку мотиваційного забезпечення оволодіння інтерактивними технологіями майбутніми вчителями. Зазначено, що основним видом мотивації до застосування інтерактивних технологій у навчальному процесі вищого навчального закладу є навчальна діяльність. Висвітлено головні аспекти розуміння термінів "мотив" та "мотивація". Звернено увагу на те, що провідними навчальними мотивами у студентів є професійні, особово-престижні, прагматичні, пізнавальні та соціально-суспільні. Вказано на поділ мотивації на зовнішню і внутрішню. Акцентовано увагу на значенні внутрішньої та зовнішньої мотивації на навчальну діяльність студентів. Розглянуто поділ мотивації відносно застосування інтерактивних технологій у навчальному процесі: оволодіння професією на високому рівні, формування професійної мобільності випускника, підвищення особистої конкурентоздатності на ринку праці. Зазначено, що для формування мотиваційного компоненту студента викладач повинен досягти наступні цілі: сформувати мотивацію студентів, у яких відсутній інтерес до навчання; змінити зовнішню мотивацію на внутрішню; підвищити рівень мотивації до ентузіазму.

Раскрыта специфика мотивационного обеспечения овладения интерактивными технологиями будущими учителями. Указано, что основным видом мотивации к применению интерактивных технологий в учебном процессе высшего учебного заведения является учебная деятельность. Освещены основные аспекты понимания терминов "мотив" и "мотивация". Акцентировано внимание на том, что ведущими учебными мотивами у студентов есть профессиональные, личностно-престижные, прагматичные, познавательные и социально-общественные. Указано на разделение мотивации на внешнюю и внутреннюю. Отмечено значение внутренней и внешней мотивации на учебную деятельность студентов. Приведены примеры разделения мотивации относительно применения интерактивных технологий в учебном процессе: овладения профессией на высоком уровне, формирования профессиональной мобильности выпускника, повышение личной конкурентоспособности на рынке труда. Указано, что для формирования мотивационного компонента студента преподаватель должен достичь следующие цели: сформировать мотивацию студентов, у которых отсутствует интерес к учебе; изменить внешнюю мотивацию на внутреннюю; повысить уровень мотивации к энтузиазму.

Specificity of motivation for mastering interactive technologies of the future teachers. It is indicated that the main type of motivation for the use of interactive technologies in the learning process of higher education institution is an educationalactivity. Highlight important aspects of understanding of the terms "motive" and "motivation". Attention was drawn to the fact that the leading educational motives of students have professional, personal and prestigious, pragmatic, cognitive and socio-community, the changing role of the dominant motif in various courses of universities. It is indicated for the separation of motivation for external and internal. It is marked on the importance of internal and external motivation for learning activities ofstudents. Given the separation of motivation on the use of interactive technologies in the learning process: skills development at a high level of formation of professional mobility of graduates, increasing personal competitiveness in the labor market. It is indicated that for the formation of the motivational component of the student teacher must achieve the following objectives: to establish the motivation of students who have no interest in learning, motivation to change the inner, more motivation toenthusiasm.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3-72 + Ч481.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського