РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419507<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Віднічук М. 
Науково-методичний супровід інноваційної діяльності освітніх округів: регіональний аспект / М. Віднічук, Н. Мельник // Нова пед. думка. - 2010. - № 4. - С. 137-143. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

На прикладі діяльності науково-дослідної лабораторії "Профільне навчання" Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти висвітлено науково-методичний супровід інноваційної діяльності освітніх округів як однієї з нових форм організації допрофільної підготовки та профільного навчання в регіоні. Розкрито концептуальні засади структурно-описової моделі освітнього округу, в основу якої покладено наступні модулі його розвитку: концептуальний, організаційний, змістовий, процесуальний, інструментальний. Наведено низку заходів, проведених з метою модернізації освітніх округів, узагальнення та представлення досвіду інноваційної діяльності, обговорення пріоритетних проблем їх функціонування. Схематично представлено модель освітнього округу. Резюмовано, що функціонування освітнього округу забезпечує консолідацію кадрового, матеріально-технічного, фінансового, соціально-економічного потенціалу суб'єктів освіти.

На примере деятельности научно-исследовательской лаборатории "Профильное обучение" Ровенского областного института последипломного педагогического образования освещено научно-методическое сопровождение инновационной деятельности образовательных округов как одна из новых форм организации допрофильной подготовки и профильного обучения в регионе. Раскрыты концептуальные основы структурно-описательной модели образовательного округа, в основу которого положены следующие модули его развития: концептуальный организационный, содержательный, процессуальный, инструментальный. Приведены примеры мероприятий, проведенных с целью модернизации образовательных округов, обобщения и представления опыта инновационной деятельности, обсуждения приоритетных проблем их функционирования. Схематически представлена модель образовательного округа. Резюмировано, что функционирование образовательного округа обеспечивает консолидацию кадрового, материально-технического, финансового, социально-экономического потенциала субъектов образования.

The example of the research laboratory "Profile Education" Rivne regional Teacher Training Institute highlights the scientific and methodological support of educational innovation districts as one of the new forms of organization preprofil training and specialized education in the region. Outlining the conceptual framework of structural-descriptive model of the educational district, which is based on the following modules of its development: conceptual, organizational, substantive, procedural, instrumental. It's considered the examples of activities undertaken to upgrade the educational districts, consolidation and reporting practices of innovation, to discuss priority issues of their operation. It's summarized that the functioning of the educational district consolidates the personnel, logistical, financial, social and economic potential subjects of education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.466 + Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського