Пилищук О. Особистісно зорієнтований підхід до формування креативного писемного мовлення ліцеїстів / О. Пилищук // Нова пед. думка. - 2008. - № 4. - С. 168-170. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Наведено інноваційні технології, за допомогою яких формуються мовно-комунікативні уміння і навички ліцеїстів гуманітарних класів та стимулюється їх особистісно-розвивальна творчість. Відзначено, що творчі здібності особистості формуються під час активної творчої діяльності, яка потребує нестандартного мислення. Запропоновано використовувати у процесі навчально-виховної діяльності творчі завдання: написання творів-мініатюр, пейзажних замальовок, казок, віршів, виконання науково-пошукової роботи, інтерактивних вправ, вживання в образ, роботу в парах, чи малих групах тощо. Зазначено, що випускник ліцею повинен настільки володіти мовою, щоб висловити свої думки, відрізнити правильне висловлювання від неправильного. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.5 + Ш141.14-912.33
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|