Грабар Н. Особистісно зорієнтований урок літератури: наукові підходи і практична реалізація / Н. Грабар, Л. Соболь // Нова пед. думка. - 2008. - № 4. - С. 186-189. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Розкрито питання науково-методичних аспектів особистісно зорієнтованого навчання, технології особистісно зорієнтованого уроку літератури метою якого є поєднання виховання та освіти в єдиний процес соціально-педагогічного захисту, розвитку дитини, підготовки її до життєтворчості. Визначено низку завдань, що стоять перед учителем - словесником у процесі проведення особистісно зорієнтованого уроку літератури: врахування суб'єктного досвіду, активна діяльність учнів, стиль спілкування, педагогіка співробітництва "учитель-учень", позитивний настрій на уроці, ситуація успіху, взаємної підтримки, діалогічна форма спілкування тощо. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР) р20 + Ч421.223.7
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|