РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419555<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Харченко Н. 
Педагогічні особливості мотивації навчальної діяльності учнів загальноосвітньої школи у виховній колонії / Н. Харченко // Нова пед. думка. - 2009. - № 3. - С. 47-49. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Висунуто гіпотезу про те, що мотивація навчальної діяльності та рівень знань і досягнень учнів загальноосвітньої школи у виховній колонії залежить від зовнішньої мотивації. Вказано на необхідність формування позитивної усвідомленості набуття освіти засудженими. Звернено увагу на зв'язок мотивів та потреб засуджених у навчанні, а саме: найактуальніші - потреби спілкування; неактуальні - фізіологічні та потреби безпеки; не досягаються потреби самореалізації та творчості; лише у частини спостерігається прагнення до лідерства. Запропоновано для формування ціннісної значимості знань моделювати ситуації, в яких можуть проявитись установочні мотиви та ціннісні орієнтації особистості. За результатами експертного опитування встановлено актуальні фактори формування мотивації засуджених, на основі якого визначено пріоритетні напрями педагогічного впливу.

Выдвинута гипотеза о том, что мотивация учебной деятельности и уровень знаний и достижений учащихся общеобразовательной школы в воспитательной колонии зависит от внешней мотивации. Указано на необходимость формирования позитивного отношения к процессуобучения осужденными. Обращено внимание на связь мотивов и потребностей осужденных в обучении, а именно: актуальные - потребности общения; неактуальные - физиологические и потребности безопасности; не достигаются потребности самореализации и творчества; только у некоторых наблюдается стремление к лидерству. Предложено для формирования ценностной значимости знаний моделировать ситуации, в которых могут проявиться установочные мотивы и ценностные ориентации личности. По результатам экспертного опроса установлены актуальные факторы формирования мотивации осужденных, на основе которых определены приоритетные направления педагогического воздействия.

The hypothesis that the motivation of educational activity and the level of knowledge and achievements of school children in the juvenile colony dependent on external motivation. It is pointed out the need to create a positive attitude toward learningprocess prisoners. Attention is paid to communication motives and needs of prisoners in education, namely: topical - the need of communication; irrelevant - the physiological and security needs, not met the needs of self-fulfillment and creativity, just some a tendency to lead. To form the value-relevance of knowledge to simulate a situation in which the installation may appear motives and value orientations of the individual. According to the results of opinion poll have been set actual factors of motivation of convicts on the basis of which identified priority areas of pedagogical influence.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-72 + Ч424(4УКР)719.23

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського