РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419562<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Холод О. 
Підготовка вчителів до педагогічного оцінювання в системі післядипломної педагогічної освіти / О. Холод // Нова пед. думка. - 2010. - № 1. - С. 80-83. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Обгрунтовано пропозицію винести на широкий загал курс "Основи педагогічного оцінювання" та проводити навчання не лише на курсах підвищення кваліфікації вчителів, а й на базі районних методичних кабінетів. Педагогічне оцінювання визначено як сукупність методів вимірювання та оцінювання кількісних та якісних показників успішності навчання. Відзначено, що в Україні стандартизоване оцінювання, зокрема тестування, знаходиться на початковому етапі розвитку, значна частина тестової продукції не відповідає найнижчим стандартам якості, а також відсутні знання та інформація про зазначені стандарти. Розкрито переваги та способи усунення недоліків способу оцінювання знань шляхом тестування. Наголошено, що тестування має дві незаперечні переваги: об'єктивність перевірки знань, умінь і навичок та швидкість перевірки й отримання остаточного результату, зокрема, тестування випускників школи виявляє учнів, які не мають базових знань для продовження навчання.

Обосновано предложение для широкий общественности курса "Основы педагогического оценивания" и проведение обучения не только на курсах повышения квалификации учителей, но и в районных методических кабинетах. Педагогическое оценивание определено как совокупность методов измерения и оценки количественных и качественных показателей успешности обучения. Отмечено, что в Украине стандартизированное оценивание находится на начальном этапе развития, значительная часть тестовой продукции не соответствует низким стандартам качества, а также отсутствуют знания и информация об указанных стандартах. Раскрыты преимущества и способы устранения недостатков способа оценки знаний путем тестирования. Отмечено, что тестирование имеет два неоспоримых преимущества: объективность проверки знаний, умений и навыков и скорость проверки и получения окончательного результата, в частности, тестирование выпускников школы обнаруживает учеников, не имеющих базовых знаний для продолжения обучения.

The suggestions put to the public course УFundamentals of educational assessmentФ and conduct training courses not only in teacher training, but also at the regional teaching classrooms. Noted that in Ukraine, standardized assessment, including testing, is at an early stage of development, much of the test product does not meet the lowest standards of quality and missing knowledge and information on these standards. Emphasized that testing has two major advantages: objective test of knowledge, skillsand speed of inspection and the final outcome, in particular, testing reveals school graduates students who have basic knowledge.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.517(4УКР)78 + Ч421.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського