Марчак О. Підготовка керівника загальноосвітнього навчального закладу до громадсько спрямованого управління як проблема педагогічної теорії та практики / О. Марчак // Нова пед. думка. - 2010. - № 1. - С. 78-80. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.Висвітлено результати аналізу педагогічної теорії та практики підготовки керівника ЗНЗ до громадсько спрямованого управління (ГСУ) в системі післядипломної педагогічної освіти (ППО). ГСУ ЗНЗ трактовано як різновид гнучкого управління, що передбачає залучення громадськості до співпраці та прийняття управлінських рішень для встановлення мобільної рівноваги між запитами громади і наданням освітніх послуг ЗНЗ з метою забезпечення оптимального результату в саморозвитку учасників навчально-виховного процесу та місцевої громади через активізацію процесів самоорганізації та самоуправління. Описано результати експериментально-дослідної роботи і проведення контент-аналізу навчально-тематичних планів 27-ми обласних інститутів ППО України. З'ясовано, що теоретичні та практичні його аспекти відносяться до пріоритетних. Показано необхідність оптимального поєднання управління й самоуправління, децентралізації управління навчальних закладів із широким залученням громадськості. Освещены результаты анализа педагогической теории и практики подготовки руководителя ОУЗ к общественно направленному управлению (ОНУ) в системе последипломного педагогического образования (ППО). ОНУ ОУЗ истолковано как разновидность гибкого управления, предусматривающего привлечение общественности к сотрудничеству для установления мобильного равновесия между запросами общества и предоставлением образовательных услуг ОУЗ с целью обеспечения оптимального результата в саморазвитии участников учебно-воспитательного процесса и местного сообщества путем активизации самоорганизации и самоуправления. Описаны результаты экспериментально-исследовательской работы и проведения контент-анализа учебно-тематических планов 27-ми областных ИППО Украины. Установлено, что теоретические и практические его аспекты относятся к числу приоритетных. Показана необходимость оптимального сочетания управления и самоуправления, децентрализации управления учебных заведений с широким привлечением общественности. In the article the state of preparation of leader of general educational establishment is analyzed to the public directed management in the system of post-graduate teacher education and certainly problem of pedagogical theory and practice. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.53 + Ч421.411
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|