РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419580<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Радковська Л. 
Проблема "педагогічної технології" в історичній ретроспективі / Л. Радковська // Нова пед. думка. - 2010. - № 3. - С. 3-5. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто проблему "педагогічна технологія" (ПТ) в її історичному аспекті. За результатами аналізу концепції ПТ видатних вітчизняних та зарубіжних авторів підсумовано, що всі вони вважають, що ПТ - це таке розчленування цілісного реального навчального процесу, в якому чітко виокремлено періоди, етапи та стадії. Окреслено основні завдання ПТ: упорядковувати соціально-педагогічні процеси, враховуючи дію об'єктивних законів педагогіки, організовувати та систематизувати навчальний матеріал, вирішувати питання не тільки педагогічного, а й прогностичного характеру. Розкрито особливості застосування ПТ у практиці вищої школи. Зазначено, що для досягнення позитивного результату процесу навчання необхідно продумати кожний прийом, зіставити його зі змістом, із реальними можливостями учнів, з метою та завданням заняття; що сучасна педагогіка веде пошук таких дидактичних підходів і засобів, які б сприяли перетворенню навчання у виробничо-технологічний процес із гарантованим результатом.

Рассмотрена проблема "педагогическая технология" (ПТ) в ее историческом аспекте. По результатам анализа концепции ПТ выдающихся отечественных и зарубежных авторов резюмировано, что ПТ - это такое расчленение целостного реального учебного процесса, в котором четко выделены периоды, этапы и стадии. Определены основные задачи ПТ: упорядочивать социально-педагогические процессы, учитывая действие объективных законов педагогики, организовывать и систематизировать учебный материал, решать вопросы не только педагогического, но и прогностического характера. Раскрыты особенности применения ПТ в практике высшей школы. Указано, что для достижения положительного результата процесса обучения необходимо продумать каждый прием, сопоставить его с содержанием, с реальными возможностями учащихся, с целью и задачей занятия; что современная педагогика ведет поиск таких дидактических подходов и средств, которые способствовали бы превращению обучения в производственно-технологический процесс с гарантированным результатом.

In the article the retrospective analysis of a problem Уpedagogical technologyФ is given, various approaches to its definition and treatment are considered, author's concepts of foreign and domestic teacher are analyzed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського