РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419582<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Тригубець Г. 
Проблема оцінювання результатів управлінської діяльності відділу освіти: теоретико-методологічний аспект / Г. Тригубець // Нова пед. думка. - 2009. - № 4. - С. 29-31. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано наявні методики оцінки діяльності відділів освіти, висвітлено теоретико-методологічні підходи до визначення критеріїв оцінювання результатів управлінської діяльності відділу освіти за умов нової моделі управління - державно-громадської, коли основна увага переноситься з кількості витрачених державних коштів на постановку цілей і завдань, розробку інструментів їх досягнення, вимір і моніторинг результатів. Запропоновано формалізовані процедури оцінки загального стану освіти регіону. Виділено принципи контролю для кожної функції управління (вірогідність, гласність, об'єктивність, оперативність, реальність, спрямованість на усунення помилок і закріплення успіху). Акцентовано увагу на визначенні рівня результативності виконання роботи (оцінці діяльності) та процедурі оцінювання. Підсумовано, що результативність, яка підлягає оцінюванню - це міра досягнення проголошених цілей, яка показує, наскільки результати наблизилися до задекларованих цілей, оскільки саме критерій результативності виправдовує існування органів управління, їх утримання коштом податків громадян.

Проанализированы имеющиеся методики оценки деятельности отделов образования, освещены теоретико-методологические подходы к определению критериев оценки результатов управленческой деятельности отдела образования в условиях новой модели - государственно-общественной, при которой основное внимание переносится из количества потраченных государственных средств на постановку целей и задач, разработку инструментов их достижения, измерение и мониторинг результатов. Предложены формализованные процедуры оценкиобщего состояния образования региона. Выделены принципы контроля для каждой функции управления (вероятность, гласность, объективность, оперативность, реальность, направленность на устранение ошибок и закрепления успеха). Акцентировано внимание на определение уровня результативности выполнения работы (оценке деятельности) и процедуре оценивания. Подытожено, что результативность, подлежащая оценке, - это мера достижения провозглашенных целей, которая показывает, насколько результаты приблизились к задекларированным целям, поскольку именно критерий результативности оправдывает существование органов управления, их содержание на средства налогоплательщиков.

The present methods of estimation of activity of departments of education are analyzed in the article, it is reflected theoretical-methodological going near determination of criteria of evaluation of results of administrative activity of department ofeducation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) к22 + Х819(4УКР)132 в81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського