Мозгальова Н. Проблема успіху в історії педагогічної думки / Н. Мозгальова // Нова пед. думка. - 2008. - № 4. - С. 108-111. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Розглянуто погляди відомих педагогів на проблему успіху навчання. Висвітлено педагогічні теорії, що знайшли практичне втілення у педагогічній діяльності та наукових ідеях Сократа, Платона, Аристотеля, Цицерона, педагогів-гуманістів Ф. Рабе, Е. Роттердамського, В. Монтеня, Т. Мора, педагогів епохи Відродження, Реформації, зокрема Я. Коменського, епохи Просвітництва, педагогічні ідеї якої проникнуті демократизмом, європейських педагогів-класиків ХVІІ - ХІХ ст. Й Песталоцці, Й. Герберта, А. Дістервега, Ф. Флебеля, освітніх течій в Європі на початку ХХ ст. Е. Кея, М. Монтессорі тощо. Зроблено висновок, що вивчення досвіду, діяльності, педагогічної творчості великих педагогів минулого сприятиме усвідомленню того, що наслідування кращих освітянських традицій є запорукою успіху педагогічної діяльності сучасного вчителя. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(0) + Ч30 в01
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|