РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419584<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Мозгальова Н. 
Проблема успіху в історії педагогічної думки / Н. Мозгальова // Нова пед. думка. - 2008. - № 4. - С. 108-111. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто погляди відомих педагогів на проблему успіху навчання. Висвітлено педагогічні теорії, що знайшли практичне втілення у педагогічній діяльності та наукових ідеях Сократа, Платона, Аристотеля, Цицерона, педагогів-гуманістів Ф. Рабе, Е. Роттердамського, В. Монтеня, Т. Мора, педагогів епохи Відродження, Реформації, зокрема Я. Коменського, епохи Просвітництва, педагогічні ідеї якої проникнуті демократизмом, європейських педагогів-класиків ХVІІ - ХІХ ст. Й Песталоцці, Й. Герберта, А. Дістервега, Ф. Флебеля, освітніх течій в Європі на початку ХХ ст. Е. Кея, М. Монтессорі тощо. Зроблено висновок, що вивчення досвіду, діяльності, педагогічної творчості великих педагогів минулого сприятиме усвідомленню того, що наслідування кращих освітянських традицій є запорукою успіху педагогічної діяльності сучасного вчителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(0) + Ч30 в01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського