РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419589<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Катюк Я. 
Проблеми та умови розвитку самосвідомості керівників ПТНЗ / Я. Катюк // Нова пед. думка. - 2010. - № 2. - С. 66-68. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто стратегії розвитку професійної самосвідомості (ПС) керівників ПТНЗ у процесі підвищення кваліфікації шляхом використання інтерактивних форм і методів навчання за умов фасилітативного підходу. На підставі аналізу кафедрою філософії та освіти дорослих Університету менеджменту освіти НАПН України практики управлінської діяльності та за результами емпіричного дослідження вказано на недостатній рівень розвитку ПС керівників ПТНЗ (значній кількості з них властиво: негативне ставлення до себе як професіонала, відсутність суб'єкт-суб'єктного спілкування, низька творча спрямованість, майже повна відсутність рефлексії), на обернено пропорційну залежність між їх віковими особливостями та рівнями емоційно-оцінного та мотиваційно-ціннісного компонентів тощо. Представлено розроблену на кафедрі програму розвитку ПС керівників ПТНЗ, у якій зазначено, що важливою умовою ПС є фасилітація як недирективне управління розвитком самоорганізованої особистості.

Рассмотрены стратегии развития профессионального самосознания (ПС) руководителей ПТУЗ в процессе повышения квалификации путем использования интерактивных форм и методов обучения в условиях фасилитативного подхода. На основании анализа кафедрой философии и образования взрослых Университета менеджмента образования НАПН Украины практики управленческой деятельности и по результатам эмпирического исследования указано на недостаточный уровень развития ПС руководителей ПТУЗ (значительному количеству из них присущи: негативное отношение к себе как профессионалу, отсутствие субъект-субъектного общения, низкая творческая направленность, почти полное отсутствие рефлексии), на обратно пропорциональную зависимость между их возрастом и уровнями эмоционально-оценочного и мотивационно-ценностного компонентов. Представлена программа развития ПС руководителей ПТУЗ, причем в ней учтено, что важным условием ПС является фасилитация как недирективное управление развитием самоорганизованной личности.

The article deals with strategies for the development of professional self-management of leaders of vocational schools in the process of training through the use of online forms and methods of training provided facility approach.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.41 + Ю952.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського