РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419598<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сойчук Р. 
Професійне самовдосконалення педагога - основа забезпечення якості освіти / Р. Сойчук // Нова пед. думка. - 2009. - № 4. - С. 41-44. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Актуалізовано проблему готовності педагогів до суб'єкт-суб'єктних і діалогічних форм міжособистісної взаємодії з вихованцями та, у зв'язку з цим, - проблему професійної зрілості та мотивації педагогічної діяльності, професійного самовдосконалення педагога за умов реформованої системи освіти. У результаті теоретичного дослідження зазначено, що самопізнання, співвіднесення своїх особистісних особливостей із вимогами творчо-креативної педагогіки є важливою складовою професійної діяльності сучасного педагога. Наголошено, що педагогічна готовність до інноваційної діяльності передбачає особистісне та професійне вдосконалення педагога, реалізацію "Я-концепції", педагогічну віру в індивідуальність вихованця та вдосконалення системи освіти, що, крім володіння професійними знаннями та вміннями, педагог повинен уміти творчо змінювати свою особистість, спираючись на психологічне знання, морально-духовні цінності суспільства, зберігаючи у цьому разі власну індивідуальність, що разом є собою складовими професійного зростання педагога.

Актуализирована проблема готовности педагогов к субъект-субъектным и диалогическим формам межличностного взаимодействия с воспитанниками и, в связи с этим, - проблема профессиональной зрелости и мотивации педагогической деятельности, профессиональногосамосовершенствования педагога в условиях реформированной системы образования. В результате теоретического исследования указано, что самопознание, соотнесение своих личностных особенностей с требованиями творческо-креативной педагогики является важной составляющей профессиональной деятельности современного педагога. Отмечено, что педагогическая готовность к инновационной деятельности предусматривает личностное и профессиональное совершенствование педагога, реализацию "Я-концепции", педагогическую веру виндивидуальность воспитанника и совершенствование системы образования, что, помимо владения профессиональными знаниями и умениями, педагог должен уметь творчески изменять свою личность, опираясь на психологическое знание, морально-духовные ценности общества, сохраняя при этом собственную индивидуальность, что вместе представляет собой составляющие профессионального роста педагога.

The referred to the issue of a teachers readiness to the subjective and dialogical forms of interpersonal interactions with students to the professional maturity and motivation of educational activity, to the need of teacher professional self-improvement in the conditions of reformed system of education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.42 + Ю952.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського