Сойчук Р. Професійне самовдосконалення педагога - основа забезпечення якості освіти / Р. Сойчук // Нова пед. думка. - 2009. - № 4. - С. 41-44. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Актуалізовано проблему готовності педагогів до суб'єкт-суб'єктних і діалогічних форм міжособистісної взаємодії з вихованцями та, у зв'язку з цим, - проблему професійної зрілості та мотивації педагогічної діяльності, професійного самовдосконалення педагога за умов реформованої системи освіти. У результаті теоретичного дослідження зазначено, що самопізнання, співвіднесення своїх особистісних особливостей із вимогами творчо-креативної педагогіки є важливою складовою професійної діяльності сучасного педагога. Наголошено, що педагогічна готовність до інноваційної діяльності передбачає особистісне та професійне вдосконалення педагога, реалізацію "Я-концепції", педагогічну віру в індивідуальність вихованця та вдосконалення системи освіти, що, крім володіння професійними знаннями та вміннями, педагог повинен уміти творчо змінювати свою особистість, спираючись на психологічне знання, морально-духовні цінності суспільства, зберігаючи у цьому разі власну індивідуальність, що разом є собою складовими професійного зростання педагога. Актуализирована проблема готовности педагогов к субъект-субъектным и диалогическим формам межличностного взаимодействия с воспитанниками и, в связи с этим, - проблема профессиональной зрелости и мотивации педагогической деятельности, профессиональногосамосовершенствования педагога в условиях реформированной системы образования. В результате теоретического исследования указано, что самопознание, соотнесение своих личностных особенностей с требованиями творческо-креативной педагогики является важной составляющей профессиональной деятельности современного педагога. Отмечено, что педагогическая готовность к инновационной деятельности предусматривает личностное и профессиональное совершенствование педагога, реализацию "Я-концепции", педагогическую веру виндивидуальность воспитанника и совершенствование системы образования, что, помимо владения профессиональными знаниями и умениями, педагог должен уметь творчески изменять свою личность, опираясь на психологическое знание, морально-духовные ценности общества, сохраняя при этом собственную индивидуальность, что вместе представляет собой составляющие профессионального роста педагога. The referred to the issue of a teachers readiness to the subjective and dialogical forms of interpersonal interactions with students to the professional maturity and motivation of educational activity, to the need of teacher professional self-improvement in the conditions of reformed system of education. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.42 + Ю952.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|