РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419604<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Капітан О. 
Психологічні особливості дітей-сиріт молодшого шкільного віку як основа диференційованого навчання / О. Капітан // Нова пед. думка. - 2010. - № 4. - С. 58-62. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

В аспекті диференційованого навчання визначено особливості психологічного розвитку молодших школярів загальноосвітніх шкіл-інтернатів для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування. Окреслено необхідність застосування даної технології, зважаючи на специфіку психологічних особливостей вихованців закладів інтернатного типу. Виокремлено біологічні (генетично зумовлене уповільнене дозрівання дитячого організму, ураження центральної нервової системи, вплив захворювань на функціонування нервової системи дитини) та соціальні (алкоголізація, наркоманія населення, безробіття, збільшення кількості проблемних сімей, відсутність моральної відповідальності батьків за виховання дітей) фактори, що спричиняють відставання в психологічному розвитку дітей-сиріт. Узагальнено, що індивідуальні особливості дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківської опіки, їх природні задатки і здібності є психологічною основою в організації навчання в школах-інтернатах і визначають характер його освітнього і процесуального компонентів.

В аспекте дифференцированного обучения определены особенности психологического развития младших школьников общеобразовательных школ-интернатов для детей-сирот и детей, лишенных родительской опеки. Акцентировано внимание на необходимости применения данной технологии, с учетом специфики психологических особенностей воспитанников учреждений интернатного типа. Выделен биологический фактор (генетически обусловленное замедленное созревание детского организма, поражение центральной нервной системы, влияние заболеваний на функционирование нервной системы ребенка) и социальный фактор (алкоголизация, наркомания населения, безработица, увеличение количества проблемных семей, отсутствие моральной ответственности родителей за воспитание детей), обусловливающие отставание в психологическом развитии детей-сирот. Обобщено, что индивидуальные особенности детей-сирот и детей, лишенных родительской опеки, их природные задатки и способности являются психологической основой в организации обучения в школах-интернатах и определяют характер его образовательного и процессуального компонентов.

In the aspect of differentiated instruction are defined characteristics of the psychological development of junior secondary school boarding schools for orphans and children deprived of parental care. It's focused on the necessity of the technology specific psychological characteristics of students of residential care. Selected biological factors (genetically caused delayed maturation of the child's body, central nervous system, the effect of disease on the functioning of the nervous system of the child) and social factors (alcoholism, drug abuse population, the spread of unemployment, increase the number of dysfunctional families, lack of moral responsibility of parents for the upbringing of children) conditional on the lag in the psychological development of orphans. Summarized that the individual characteristics of orphans and children deprived of parental care, their natural inclinations and abilities are the psychological basis to provide training in boarding schools and determine the nature of its educational and procedural components.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.341 + Ч421.331.1 + Ю983.402.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського