РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419606<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Капітан О. 
Психолого-педагогічна характеристика вихованців загальноосвітніх шкіл-інтернатів в аспекті формування свідомої дисципліни / О. Капітан // Нова пед. думка. - 2010. - № 4. - С. 54-58. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено психологічні особливості дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківської опіки, молодшого шкільного віку щодо формування свідомої дисципліни. Розкрито обумовленість негативних проявів поведінки і причин недисциплінованості учнів початкових класів закладів інтернатного типу розладами психологічного розвитку дитини. Наголошено на глибокому вивченні психологічних особливостей вихованців молодшого шкільного віку закладів інтернатного типу і визначенні відповідних педагогічних умов навчання і виховання. Зроблено висновок, що поведінка дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, зумовлена розладами психологічного розвитку, вродженими особливостями нервової системи та впливом зовнішнього середовища. Прояви та співвідношення основних нервових процесів у таких дітей можуть розвиватись і зміцнюватись під дією умов життя, навчання та виховання.

Освещены психологические особенности детей-сирот и детей, лишенных родительской опеки младшего школьного возраста по формированию сознательной дисциплины. Раскрыта обусловленность негативных проявлений поведения и причин недисциплинированности учащихся начальных классов учреждений интернатного типа расстройствами психологического развития ребенка. Привлечено внимание к глубокому изучению психологических особенностей воспитанников младшего школьного возраста учреждений интернатного типа и определению соответствующих педагогических условий обучения и воспитания. Сделан вывод, что поведение детей-сирот и детей, лишенных родительской опеки, обусловлено расстройствами психологического развития, врожденными особенностями нервной системы и воздействиями внешней среды. Проявления и соотношение основных нервных процессов у таких детей могут развиваться и укрепляться под действием условий жизни, обучения и воспитания.

Dialed with the psychological characteristics of children-orphans and children deprived of parental care of primary school age to form a conscious discipline. Is it disclosed conditioned negative behaviors and causes indiscipline primary school students of residential care disorders of psychological development of the child. Drawn attention to the deeper study of the psychological characteristics of students of primary school-aged residential care and identify appropriate pedagogical learning environment and upbringing. It's concluded that the behavior of orphans and children deprived of parental care due to disorders of psychological development, innate characteristics of the nervous system and the external environment. Manifestations and the ratioof basic nerve processes in these children can grow and mature under the influence of living conditions, education and training.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.342 + Ч421.334 + Ю983.402.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського