РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419611<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Крук С. 
Реалізація виховного процесу на засадах діалогічної взаємодії як педагогічна умова виховання толерантності / С. Крук // Нова пед. думка. - 2010. - № 2. - С. 83-86. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

З'ясовано особливості діалогу як способу пізнання себе та навколишньої дійсності. Стверджено, що окремо взята людина не містить у собі людської сутності, остання виявляється тільки у спілкуванні, єдності людини з людиною, що спирається лише на реальність розходжень між "Я" і "Ти". Резюмовано, що відмінними особливостями діалогу, які грунтуються на принципі толерантності, є: рівність позицій учасників; прийняття партнера таким, яким він є; щирість і природність вияву емоцій; використання різних засобів спілкування, включаючи невербальні тощо. Розглянуто дискусію (колективне обговорення проблеми, під час якого учасники відмовляються від монополії на істину з метою розвитку комунікативної культури у процесі пошуку істини) та тренінг (засіб впливу, спрямований на розвиток знань, умінь тощо у сфері міжособистісного спілкування) як методичні форми розвитку толерантності.

Выяснены особенности диалога как способа познания себя и окружающей действительности. Утверждается, что отдельно взятый человек не содержит в себе человеческой сущности, последняя проявляется только в общении, в единстве человека с человеком, которое опирается лишь на реальность различий между "Я" и "Ты". Резюмировано, что отличительными особенностями диалога, основанными на принципе толерантности, является: равенство позиций участников, принятие партнера таким, каков он есть; искренность и естественность проявления эмоций, использование различных средств общения, включая невербальные и т.п. Рассмотрены дискуссия (коллективное обсуждение проблемы, в ходе которого участники отказываются от монополии на истину в целях развития коммуникативной культуры в процессе поиска истины) и тренинг (средство воздействия, направленного на развитие знаний, умений и т.д. в сфере межличностного общения) как методические формы развития толерантности.

Clarified features of dialogue as a way of understanding ourselves and the reality. Argues that the individual, contains no human nature: that is manifested only in the Communion, in the unity of man with man, which relies only on the reality of the differences between "I" and "Thou". Considered discussion (brainstorm problems, in which the participants refuse to up its monopoly on the truth in the development of the communicative culture in the search for truth) and training (means of influence, aimed at developing knowledge, skills, etc. in the field of interpersonal communication) as a methodological forms of tolerance.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.16 + Ю935.132.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського