РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419629<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Усик О. 
Роль і місце соціокультурної компетентності у процесі підготовки майбутніх учителів / О. Усик // Нова пед. думка. - 2010. - № 3. - С. 19-21. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Визначено теоретико-методологічні основи соціокультурної компетенції (СК). Обгрунтовано роль і місце цього особистісного утворення у процесі підготовки майбутніх учителів (МУ). Стверджується, що сучасні ВНЗ зможуть забезпечити формування СК, якщо задовольнити сучасні потреби та вимоги особистості та суспільства в цілому, що внутрішня логіка діяльності МУ освітянського процесу усвідомлюється через поняття СК особистості. Підтримано парадигму розвитку гуманітарних наук на підставі виокремлення превалювання методологічного їх взаємозв'язку, що сприяє задоволенню потреби формування культурологічної парадигми. Висунуто припущення про те, що провідними принципами підготовки мають бути принцип культуровідповідності, аксіологічний та антропологічний підхід. Резюмовано, що гуманітарна освітня парадигма в інформаційному суспільстві має відповідати позитивним тенденціям розвитку його культури і сприяти їх реалізації педагогічними засобами, що і визначає соціокультурну функцію.

Определены теоретико-методологические основы социокультурной компетенции (СК). Обоснованы роль и место этого личностного образования в процессе подготовки будущих учителей (БУ). Утверждается, что современные вузы смогут обеспечить формирование СК, если удовлетворить современные потребности и требования личности и общества в целом, что внутренняя логика деятельности БУ образовательного процесса осознается через понятие СК личности. Поддержана парадигма развития гуманитарных наук на основании выделения превалирования методологической их взаимосвязи, что способствует удовлетворению потребности формирования культурологической парадигмы. Выдвинуто предположение о том, что ведущими принципами подготовки должны быть принцип культуросообразности, аксиологический подход, антропологический подход. Резюмировано, что гуманитарная образовательная парадигма должна соответствовать позитивным тенденциям развития его культуры и способствовать их реализации педагогическими средствами.

In article problems of the competent approach in formation professionally - pedagogical culture of future teachers are considered in socio-cultural context.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч111.155

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського