РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419631<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гудовсек О. 
Роль педагога позашкільної освіти в естетичному вихованні школярів / О. Гудовсек // Нова пед. думка. - 2009. - № 3. - С. 96-98. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Визначено та охарактеризовано основні функції, необхідні педагогу позашкільної освіти в естетичному вихованні дітей. На базі сучасних досліджень педагогіки та психології, проаналізовано основні компоненти, необхідні як для загального культурного розвитку педагога позашкільного закладу, так і для його естетико-педагогічної діяльності: інформаційно-орієнтований, комунікативний, конструктивно організований, мобілізаційний, естетично-виховний. Теоретична підготовка фахівця має включати знання в області естетичних наук, методик викладання даних предметів. Спеціальна художньо-практична підготовка педагогів позашкільних закладів освіти має бути спрямована на розвиток знань, умінь і навичок з різних видів художньо-творчої діяльності; ознайомлення дітей з різними видами мистецтва, розвиток їх творчих здібностей, уміння організувати творчу діяльність дітей у різноманітних формах художньо-естетичної діяльності.

Определены и охарактеризованы основные функции, необходимые педагогу внешкольного образования в эстетическом воспитании детей. На базе современных исследований педагогики и психологии, проанализированы основные компоненты, необходимые как для общего культурного развития педагога внешкольного учреждения, так и для его эстетико-педагогической деятельности: информационно-ориентированный, коммуникативный, конструктивно организованный, мобилизационный, эстетически-воспитательный. Теоретическая подготовка специалиста должна включать знания в области эстетических наук, методик преподавания данных предметов. Специальная художественно-практическая подготовка педагогов внешкольных учреждений образования должна быть направлена на развитие знаний, умений и навыков в различных видах художественно-творческой деятельности; ознакомление детей с разными видами искусства, развитие их творческих способностей, умение организовать творческую деятельность детей в различных формах художественно-эстетической деятельности.

Identified and characterized the basic functions needed teacher of adult education in the aesthetic education of children. On the basis of modern studies of Pedagogy and Psychology, analyzed the basic components necessary for both the general culturaldevelopment of the teacher-school institutions, and for its aesthetic and educational activities: information-oriented, communicative, structurally organized, mobilization, aesthetic and educational. Theoretical training must include knowledge in the field of aesthetic science, teaching methods of data objects. Special artistic and practical training of teachers of non-school education should be aimed at developing knowledge and skills in a variety of artistic and creative activities; familiarize children with different types of art, develop their creative abilities, the ability to organize creative activities of children in various forms of artistic and aesthetic activities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.35

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського