РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419632<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ворон М. 
Роль проектної діяльності у розвитку управлінської компетентності керівників ЗНЗ / М. Ворон // Нова пед. думка. - 2010. - № 2. - С. 113-115. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано управлінську компетентність керівників ЗНЗ та роль проектної діяльності у її розвитку. Проектну діяльність визначено як цілеспрямовану науково-практичну діяльність, що використовується для вирішення проблем шляхом передбачення, задуму, складання плану та застосування за умов, близьких до реальних. Виокремлено значення проектної діяльності керівника ЗНЗ (розвиток його інтелектуальних і творчих здібностей, інтеграція освітнього середовища школи та сім'ї, школи та мікрорайону, соціалізація формування активної життєвої позиції, створення у школі атмосфери співпраці тощо). Указано, що проекти створюються спеціально для вирішення конкретних проблем, маючи за своєю природою разовий характер. Охарактеризовано різні за методом чи видом діяльності види проектів. Резюмовано, що проектна діяльність формує педагогічний стиль, учить планувати, підводити підсумки, виховує активну, гнучку особистість, може стати засобом саморозвитку всіх суб'єктів освіти.

Проанализирована управленческая компетентность руководителей ОУЗ и роль проектной деятельности в ее развитии. Проектная деятельность определена как целенаправленная научно-практическая деятельность, которая используется для решения проблем путем предвидения, замысла, составление плана и применения в условиях, близких к реальным. Раскрыто значение проектной деятельности руководителя ОУЗ (развитие его интеллектуальных и творческих способностей, интеграция образовательной среды школы и семьи, школы и микрорайона, социализация, формирование активной жизненной позиции, создание в школе атмосферы сотрудничества и т.д.). Указано, что проекты создаются специально для решения конкретных проблем, имея по природе разовый характер. Охарактеризованы различные по методу или виду деятельности виды проектов. Резюмировано, что проектная деятельность формирует педагогический стиль, учит планировать, подводить итоги, воспитывает активную, гибкую личность, может стать средством саморазвития всех субъектов образования.

The components of management activity of the leaders of the general educational establishments (GEE) are analyzed in the article; management competence of leaders of GEE is considered; the role of project activity in its development is substantiated.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського