РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419637<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Шурин О. 
Самоосвіта як умова професійного становлення майбутнього вчителя / О. Шурин // Нова пед. думка. - 2010. - № 1. - С. 96-97. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розкрито сутність самоосвіти майбутніх учителів як важливої умови їх професійного становлення. Теоретично обгрунтовано етапи самоосвітньої діяльності (СД) майбутніх педагогів. Визначено взаємопозв'язані етапи СД студентів (розробка особистого плану СД, формування загальної мети самоосвіти, визначення завдань самоосвіти, оволодіння теорією та технологією СД, самоконтроль якості виконання особистого плану, самооцінка рівня сформованості набутих знань). Указано, що самоосвіта вчителя повинна стати безперервним процесом, який передбачає щоденну роботу над здобуттям нових знань, постійне підвищення власної кваліфікації, пошук і розв'язання найефективніших навчально-виховних проблем. Підсумовано, що одним із основних завдань ВНЗ є формування у майбутніх учителів навичок самостійної навчальної роботи, прищеплення їм потреби у постійній самоосвіті та саморозвитку.

Раскрыта сущность самообразования будущих учителей как важного условия их профессионального становления. Теоретически обоснованы этапы самообразовательной деятельности (СД). Определены взаимосвязанные этапы СД студентов (разработка личного плана СД, формирование общей цели самообразования, определение задач самообразования, овладение теорией и технологией СД, самоконтроль качества выполнения личного плана, самооценка уровня сформированности приобретенных знаний). Указано, что самообразование учителя должно стать непрерывным процессом, который предусматривает ежедневную работу над получением новых знаний, постоянное повышение собственной квалификации, поиск и решение наиболее эффективных учебно-воспитательных проблем. Подытожено, что одной из основных задач вузов является формирование у будущих учителей навыков самостоятельной учебной работы, привития им потребности в постоянном самообразовании и саморазвитии.

This article analyzes the problem of self-education considered the basic principles of self-education of future teachers, the reasons that motivate teachers to self. We consider the planning stages self-education of teachers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського