РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419641<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Цимбалару А. 
Семантика понятійного апарату проблеми педагогічного проектування / А. Цимбалару // Нова пед. думка. - 2009. - № 3. - С. 30-35. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Досліджено проблему формування термінологічного словника дефініцій, які складають основу наукового контексту феномену "педагогічне проектування". Висвітлено смислове навантаження категорій "проект", "проектування" і "проектна діяльність". Представленотермінологічний каркас проблеми педагогічного проектування. Визначено категорію "проект", як систему реалізації спланованих послідовних дій, спрямованих на досягнення передбаченого результату. Поняття "проектність" тлумачиться як здатність передбачати, прогнозувати, творчо переосмислювати дійсність. Охарактеризовано провідні ознаки педагогічного проекту, а саме: гнучкість, реалістичність, інноваційність, соціальна і педагогічна значущість. Визначено типологію педагогічних проектів, які різняться за: формою, рівнем, спрямуванням, масштабом, складністю та тривалістю. Звернено увагу на особливості та відмінності трактування феномену "педагогічне проектування", що зумовлено його соціальним характером та педагогічною спрямованістю. Розкрито значення категорії "проектування" як системи взаємозв'язаних видів діяльності.

Исследована проблема формирования терминологического словаря дефиниций, которые составляют основу научного контекста феномена "педагогическое проектирование". Освещена смысловая нагрузка категорий "проект", "проектирование" и "проектная деятельность". Представлен терминологический каркас проблемы педагогического проектирования. Определена категория "проект" как система реализации спланированных последовательных действий, направленных на достижение предусмотренного результата. Понятие "проектность" понимается как способность предвидеть, прогнозировать, творчески переосмысливать действительность. Охарактеризованы ведущие признаки педагогического проекта, а именно: гибкость, реалистичность, инновационность, социальная и педагогическая значимость. Изложена типология педагогических проектов, которые отличаются: формой, уровнем, направлением, масштабом, сложностью и длительностью. Акцентировано внимание на особенностях и отличии трактовки феномена "педагогическое проектирование", что обусловлено его социальным характером и педагогической направленностью. Раскрыто значение категории "проектирование" как системы взаимосвязанных видов деятельности.

The problem of the formation of a terminological dictionary of definitions, which form the basis of the scientific context of the phenomenon of "pedagogical planning". Deals with the semantic load of the categories of "project", "planning" and лproject activities". Submitted by terminological problems of pedagogical design framework. Categories of "project" as a system implementation of planned successive actions to achieve planned results. The concept of "planning" is understood as the ability to anticipate, predict, creatively rethink reality. Identified and characterized key features of pedagogical project, namely: flexibility, realism, innovation, social and pedagogical significance. Expounded typology of pedagogical projects. They are: shape, level, direction, magnitude, complexity and duration. Attention is paid to the characteristics and differences of interpretation of the phenomenon of "pedagogical planning", because of its social character and pedagogical orientation. Disclose the value of the category "project activity" as the system of interrelated activities aimed at obtaining the final product - something different.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311 в3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського