Сіончук О. Сприймання музики як важливий чинник художнього, естетичного та духовного збагачення молоді / О. Сіончук // Нова пед. думка. - 2009. - № 1. - С. а101-102. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Висвітлено проблему сучасної музичної педагогіки - формування музичного сприймання (МС). Зазначено, що використання лише асоціативно-зорового ряду сприйняття залишає незатребуваним величезний виховний потенціал музичного мистецтва, пов'язаний з його емоційно-виражальними можливостями. Розглянуто чинники психологічного, соціологічного та педагогічного рівнів МС. Акцентовано увагу на новому методологічному орієнтирі: навчити дітей розумінню музики як мистецтву інтонованого смислу, що функціонує в загальній системі естетичних відношень. Наголошено, що закономірності, принципи та методи формування МС розкрито недостатньо, механізм впливу музики на дітей, можливості його педагогічного опосередкування з'ясовано не повністю. Підсумовано, що пошук ефективних шляхів формування МС слід пов'язувати з теоретичними дослідженнями у сфері педагогіки, психології та музикознавства. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.544 + Щ310.03 г(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|